Wiadomości

„W związku z coraz częściej powtarzającymi się przypadkami błędnego wprowadzania do systemu SL2014 danych dotyczących przeprowadzonych zamówień publicznych, Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca przypomina, że zakładka „Zamówienia publiczne” w ww. systemie przeznaczona jest wyłącznie dla Beneficjentów zobowiązanych do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W zakładce tej nie ma technicznej możliwości wprowadzenia informacji dotyczącej zamówień realizowanych w oparciu o zasadę konkurencyjności (zamówienia o wartości od 50 tys. PLN) oraz rozpoznania rynku (zamówienia do 50 tys. PLN).

Informacje o zakończonych procedurach wyboru wykonawców w trybach pozaustawowych (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z zapisów § 14 ust. 4 umowy o dofinansowanie) należy przekazywać do DIP w innej formie np. korespondencji w systemie SL2014 lub tradycyjnej.”