3.3.3 C Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkurs ZIT AJ
Wyniki ocen:
Wyniki weryfikacji technicznej – konkurs 3.3.3 C ZIT AJ(187,92 KB, pdf)
Wyniki oceny Zgodności ze Strategią ZIT AJ(572,50 KB, xls)
Lista projektów, które spełniły kryteria oceny formalnej(183,54 KB, pdf)
Lista projektów które spełniły kryteria wyboru projektów(203,46 KB, pdf)
Informacja o składzie KOP(206,79 KB, pdf)
Konkurs ogłasza Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pełniąca rolę Instytucji Organizującej Konkurs.
Funkcję Instytucji Zarządzającej pełni Zarząd Województwa Dolnośląskiego.
Zadania związane z konkursem realizuje:
Departament Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław
oraz
Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca
ul. Strzegomska 2-4
Wrocław 53-611
oraz
Miasto Jelenia Góra
ul. Okrzei 10,
58-500 Jelenia Góra.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE ZNAJDUJE SIĘ RÓWNIEŻ NA STRONIE INTERNETOWEJ INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ RPO WD – http://rpo.dolnyslask.pl/ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-poddzialania-3-3-3-c-efektywnosc-energetyczna-w-budynkach-uzytecznosci-publicznej-i-sektorze-mieszkaniowym-zit-aj/
Dokumentacja konkursowa:
Ogłoszenie o konkursie 3.3.1 C – ZIT AJ(90,20 KB, docx)
Regulamin konkursów 3.3 C(182,49 KB, docx)
Załącznik nr 1 do regulaminu – Kryteria wyboru 3.3 C(102,14 KB, docx)
Załącznik nr 2 do regulaminu – Lista wskaźników 3.3 C(45,84 KB, docx)
Strategia ZIT AJ(3,01 MB, zip)
Wykaz informacji wraz z załącznikami do wniosku:
Deklaracja Natura 2000(71,00 KB, doc)
Deklaracja RDW(64,50 KB, doc)
(85,44 KB, xlsx)
Formularz pomoc inna niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie(85,44 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym(82,88 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis(78,83 KB, xlsx)
Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy publicznej/pomocy de minimis na planowane przedsięwzięcie(28,29 KB, docx)
Oświadczenie – pp_de_minimis(41,00 KB, doc)
(343,00 KB, doc)
Oświadczenie – analiza OOŚ z instrukcją(343,00 KB, doc)
Oświadczenie VAT dla Partnera(86,91 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego Projekt(87,25 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Wnioskodawcy(86,86 KB, docx)
Szerokie pełnomocnictwo – ECR(103,50 KB, doc)
UOKiK – Pomoc publiczna – Informacja dodatkowa(125,08 KB, pdf)
Wkład niepieniężny z pp i bez pp(20,49 KB, docx)
Wkład niepieniężny z pp(19,89 KB, docx)
Wkład niepieniężny bez pp(19,91 KB, docx)
Załącznik dotyczący określenia poziomu wsparcia w projektach partnerskich(14,07 KB, xlsx)
Załącznik nr 3 do uchwały – wzór umowy(176,45 KB, docx)
Załącznik nr 3 do umowy – Harmonogram płatności (obowiązuje wraz z klasyfikacją budżetową)(57,93 KB, xlsx)
Załącznik nr 4 do umowy – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,16 KB, xlsx)
1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(73,20 KB, xlsx)
1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(63,00 KB, docx)
1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(64,55 KB, docx)
2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do umowy – obowiązki info promo(11,12 MB, doc)
Załącznik nr 6 do umowy – wykaz osób(194,06 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do umowy – zakres danych(297,95 KB, pdf)
Załącznik nr 4 do uchwały – wzór decyzji(201,61 KB, docx)
Załącznik nr 3 do decyzji – Harmonogram płatności (obowiązuje wraz z klasyfikacją budżetową)(57,93 KB, xlsx)
Załącznik nr 4 do decyzji – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,04 KB, xlsx)
1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(72,96 KB, xlsx)
1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(56,45 KB, docx)
1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(57,46 KB, docx)
2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do decyzji – obowiązki info promo(11,13 MB, doc)
Załącznik nr 6 do decyzji – wykaz osób(132,35 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do decyzji – zakres danych(180,43 KB, pdf)
Materiały dodatkowe:
ESCO i kontrakting(134,92 KB, pdf)
Podrecznik – Sektor publiczny(3,84 MB, pdf)