3.3.2 C Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkurs ZIT WrOF

Wyniki ocen:

 

Ocena merytoryczna:

Wyniki oceny merytorycznej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny merytorycznej – (aktualizacja 12.07.2017)(570,50 KB, xls)

Wyniki oceny merytorycznej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny merytorycznej (22.02.2017)(260,76 KB, pdf)

Informacja o składzie KOP(207,26 KB, pdf)

 

Ocena formalna:

Wyniki oceny formalnej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny formalnej (aktualizacja 12.05.2017)(572,00 KB, xls)

Wyniki oceny formalnej – lista projektów, które nie spełniły kryteriów oceny formalnej (aktualizacja 12.05.2017)(568,00 KB, xls)

Wyniki oceny formalnej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny formalnej
(230,15 KB, pdf)

Wyniki oceny formalnej – lista projektów, które nie spełniły kryteriów oceny formalnej(227,82 KB, pdf)

 

Ocena zgodności ze Strategią ZIT WrOF:

Wyniki oceny w zakresie zgodności ze Strategią ZIT WrOF – konkurs 3.3.2 C(64,80 KB, xlsx)

 

Ocena techniczna:

Wyniki weryfikacji technicznej – konkurs 3.3.2 C ZIT WrOF(237,84 KB, pdf)

 


 

Konkurs ogłasza Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pełniąca rolę Instytucji Organizującej Konkurs.

Funkcję Instytucji Zarządzającej pełni Zarząd Województwa Dolnośląskiego.

Zadania związane z konkursem realizuje:

Departament Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław

oraz

Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca
ul. Strzegomska 2-4
Wrocław 53-611

oraz

Gmina Wrocław
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE ZNAJDUJE SIĘ RÓWNIEŻ NA STRONIE INTERNETOWEJ INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ RPO WD – http://rpo.dolnyslask.pl/ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-poddzialania-3-3-2-efektywnosc-energetyczna-w-budynkach-uzytecznosci-publicznej-i-sektorze-mieszkaniowym-zit-wrof-2/

 

 

Dokumentacja konkursowa:

Ogłoszenie o konkursie 3.3.1 C – ZIT WrOF(90,14 KB, docx)

Regulamin konkursów 3.3 C(182,49 KB, docx)
Załącznik nr 1 do regulaminu – Kryteria wyboru 3.3 C(102,14 KB, docx)
Załącznik nr 2 do regulaminu – Lista wskaźników 3.3 C(45,84 KB, docx)

Strategia ZIT WrOF(6,88 MB, pdf)

 

Wykaz informacji wraz z załącznikami do wniosku:

Deklaracja Natura 2000(71,00 KB, doc)
Deklaracja RDW(64,50 KB, doc)
(85,44 KB, xlsx)

Formularz pomoc inna niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie(85,44 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym(82,88 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis(78,83 KB, xlsx)
Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy publicznej/pomocy de minimis na planowane przedsięwzięcie(28,29 KB, docx)
Oświadczenie – pp_de_minimis(41,00 KB, doc)
(343,00 KB, doc)

Oświadczenie – analiza OOŚ z instrukcją(343,00 KB, doc)

Oświadczenie VAT dla Partnera(86,91 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego Projekt(87,25 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Wnioskodawcy(86,86 KB, docx)

Szerokie pełnomocnictwo – ECR(103,50 KB, doc)

UOKiK – Pomoc publiczna – Informacja dodatkowa(125,08 KB, pdf)

Wkład niepieniężny z pp i bez pp(20,49 KB, docx)
Wkład niepieniężny z pp(19,89 KB, docx)
Wkład niepieniężny bez pp(19,91 KB, docx)

Załącznik dotyczący określenia poziomu wsparcia w projektach partnerskich(14,07 KB, xlsx)

Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WD 2014 – 2020 w zakresie EFRR(1,07 MB, docx)

Załącznik nr 3 do uchwały – wzór umowy(176,45 KB, docx)

Załącznik nr 3 do umowy – Harmonogram płatności (obowiązuje wraz z klasyfikacją budżetową)(57,93 KB, xlsx)
Załącznik nr 4 do umowy – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
    1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,16 KB, xlsx)
    1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(73,20 KB, xlsx)
    1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
    1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(63,00 KB, docx)
    1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(64,55 KB, docx)
    2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do umowy – obowiązki info promo(11,12 MB, doc)
Załącznik nr 6 do umowy – wykaz osób(194,06 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do umowy – zakres danych(297,95 KB, pdf)

Załącznik nr 4 do uchwały – wzór decyzji(201,61 KB, docx)
Załącznik nr 3 do decyzji – Harmonogram płatności (obowiązuje wraz z klasyfikacją budżetową)(57,93 KB, xlsx)
Załącznik nr 4 do decyzji – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
    1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,04 KB, xlsx)
    1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(72,96 KB, xlsx)
    1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
    1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(56,45 KB, docx)
    1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(57,46 KB, docx)
    2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do decyzji – obowiązki info promo(11,13 MB, doc)
Załącznik nr 6 do decyzji – wykaz osób(132,35 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do decyzji – zakres danych(180,43 KB, pdf)

 

Materiały dodatkowe:

ESCO i kontrakting(134,92 KB, pdf)

Podrecznik – Sektor publiczny(3,84 MB, pdf)

Data publikacji: 29.07.2016 17:20