3.3.1 B Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkurs horyzontalny (OSI)
Wyniki ocen:
Wyniki oceny merytorycznej:
W ramach przedmiotowego konkursu alokacja wynosi 3 027 471 EUR, co zgodnie z kursem według Europejskiego Banku Centralnego z przedostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc rozstrzygnięcia konkursu, wynosi 13 111 976,90 PLN. Lista projektów ocenionych pozytywnie zawiera 22 pozycji, których łączna wartość dofinansowania wynosi 27 935 945,82 PLN, co stanowi 213,06% przewidzianej na OSI LGOI alokacji. W związku z powyższym projekty znajdujące się na Liście projektów, które spełniły kryteria wyboru do pozycji 5 włącznie otrzymają dofinansowanie.
Zgodnie z decyzją Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 08.03.2017 r. w sprawie wykorzystania środków pozostałych oraz planowanych do rozdysponowania w ramach poszczególnych działań/poddziałań Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014 -2020 (RPO WD) zatwierdza się wszystkie projekty w ramach OSI LGOI, które zostały ocenione pozytywnie do dofinansowania.
Zgodnie z decyzją Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 09.06.2017 r. w sprawie wykorzystania środków pozostałych oraz planowanych do rozdysponowania w ramach poszczególnych działań/poddziałań Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014 -2020 (RPO WD) zatwierdza się do dofinansowania wszystkie projekty w ramach OSI ZKD, które zostały ocenione pozytywnie.
W ramach przedmiotowego konkursu alokacja wynosi 1 825 051 EUR , co zgodnie z kursem według Europejskiego Banku Centralnego z przedostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc rozstrzygnięcia konkursu, wynosi 7 904 295,88 PLN. Lista projektów ocenionych pozytywnie zawiera 14 pozycji, których łączna wartość dofinansowania wynosi 12 032 449,75 PLN, co stanowi 152,23% przewidzianej na OSI ZOI alokacji. W związku z powyższym projekty znajdujące się na Liście projektów, które spełniły kryteria wyboru do pozycji 8 włącznie otrzymają dofinansowanie.
Zgodnie z decyzją Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 08.03.2017 r. w sprawie wykorzystania środków pozostałych oraz planowanych do rozdysponowania w ramach poszczególnych działań/poddziałań Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014 -2020 (RPO WD) zatwierdza się wszystkie projekty w ramach OSI ZOI, które zostały ocenione pozytywnie do dofinansowania.
Informacja o składzie KOP(203,77 KB, pdf)
Wyniki oceny formalnej:
Wyniki oceny formalnej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny formalnej(232,19 KB, pdf)
Wyniki oceny technicznej:
Wyniki oceny technicznej – 3.3.1 B – OSI(303,11 KB, pdf)
Wydłużenie terminu na weryfikację techniczną w ramach Działania 3.3 B Projekty związane z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych, których nabór zakończył się 13.10.2016r.
W związku z dużym obciążeniem oceną formalną i merytoryczną wniosków złożonych w innych działaniach oraz ze względu na braki kadrowe, zdecydowano o wydłużeniu terminu pierwszej weryfikacji technicznej naboru do dnia 10.11.2016 r.
RPDS.03.03.01-IZ.00-02-147/16
Konkurs ogłasza Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pełniąca rolę Instytucji Organizującej Konkurs.
Funkcję Instytucji Zarządzającej pełni Zarząd Województwa Dolnośląskiego.
Zadania związane z konkursem realizuje:
Departament Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław
oraz
Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca
ul. Strzegomska 2-4
Wrocław 53-611
OGŁOSZENIE O KONKURSIE ZNAJDUJE SIĘ RÓWNIEŻ NA STRONIE INTERNETOWEJ INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ RPO WD – http://rpo.dolnyslask.pl/ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-poddzialania-3-3-1-b-efektywnosc-energetyczna-w-budynkach-uzytecznosci-publicznej-i-sektorze-mieszkaniowym-konkursy-horyzontalne-nabor-na-osi/
Dokumentacja konkursowa:
Ogłoszenie o konkursie 3.3.1 B – OSI(97,23 KB, docx)
Regulamin konkursów 3.3 B(186,46 KB, docx)
Załącznik nr 1 do regulaminu – Kryteria wyboru 3.3 B(111,84 KB, docx)
Poziom zamoźności Gminy – wskaźnik G(58,00 KB, xls)
Załącznik nr 2 do regulaminu – Lista wskaźników 3.3 B(45,27 KB, docx)
Wykaz informacji wraz z załącznikami do wniosku:
Deklaracja Natura 2000(71,00 KB, doc)
Deklaracja RDW(64,50 KB, doc)
(85,44 KB, xlsx)
Formularz pomoc inna niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie(85,44 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym(82,88 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis(78,83 KB, xlsx)
Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy publicznej/pomocy de minimis na planowane przedsięwzięcie(28,29 KB, docx)
Oświadczenie – pp_de_minimis(41,00 KB, doc)
(343,00 KB, doc)
Oświadczenie – analiza OOŚ z instrukcją(343,00 KB, doc)
Oświadczenie VAT dla Partnera(86,91 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego Projekt(87,25 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Wnioskodawcy(86,86 KB, docx)
Szerokie pełnomocnictwo – ECR(103,50 KB, doc)
UOKiK – Pomoc publiczna – Informacja dodatkowa(125,08 KB, pdf)
Wkład niepieniężny z pp i bez pp(20,49 KB, docx)
Wkład niepieniężny z pp(19,89 KB, docx)
Wkład niepieniężny bez pp(19,91 KB, docx)
Załącznik dotyczący określenia poziomu wsparcia w projektach partnerskich(14,07 KB, xlsx)
Załącznik nr 3 do uchwały – wzór umowy(176,45 KB, docx)
Załącznik nr 3 do umowy – Harmonogram płatności (obowiązuje wraz z klasyfikacją budżetową)(57,93 KB, xlsx)
Załącznik nr 4 do umowy – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,16 KB, xlsx)
1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(73,20 KB, xlsx)
1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(63,00 KB, docx)
1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(64,55 KB, docx)
2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do umowy – obowiązki info promo(11,12 MB, doc)
Załącznik nr 6 do umowy – wykaz osób(194,06 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do umowy – zakres danych(297,95 KB, pdf)
Załącznik nr 4 do uchwały – wzór decyzji(201,61 KB, docx)
Załącznik nr 3 do decyzji – Harmonogram płatności (obowiązuje wraz z klasyfikacją budżetową)(57,93 KB, xlsx)
Załącznik nr 4 do decyzji – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,04 KB, xlsx)
1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(72,96 KB, xlsx)
1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(56,45 KB, docx)
1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(57,46 KB, docx)
2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do decyzji – obowiązki info promo(11,13 MB, doc)
Załącznik nr 6 do decyzji – wykaz osób(132,35 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do decyzji – zakres danych(180,43 KB, pdf)
Materiały dodatkowe:
ESCO i kontrakting(134,92 KB, pdf)
Podrecznik – Sektor publiczny(3,84 MB, pdf)