Komunikat dotyczący przedstawiania dokumentów i podpisywania umów w naborze nr RPDS.01.05.01-IP.01-02-402 dot. „Wsparcia dla MŚP dotkniętych skutkami COVID-19”

Szanowni Państwo, poniżej przedstawiamy informacje związane z zakończonym naborem i dalszym etapem podpisywania umów z Beneficjentami:

 

1. W następnym tygodniu od 17.08.2020r. za pośrednictwem systemu SNOW zostaniecie Państwo poproszeni o dostarczenie dokumentów w celu przygotowania umowy o dofinansowanie (m.in. dokumenty finansowe za ostatni rok obrotowy, dokumenty potwierdzające spadek obrotów, wymagane oświadczenia, nr rachunku bankowego). Dokumenty te można przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie DIP.


2.
Po stwierdzeniu poprawności przedstawionych dokumentów zostanie przygotowana umowa o dofinansowanie z niezbędnymi załącznikami.


3. Rekomendowaną i najszybszą formą podpisania umowy o dofinansowanie jest osobiste stawiennictwo w siedzibie DIP (po wcześniejszym umówieniu konkretnej daty i godziny telefonicznie lub poprzez email). Przy podpisaniu umowy wymagane jest podpisanie zabezpieczenia wekslowego i deklaracji wekslowej. Zapewni to Państwu najszybsze uzyskanie środków


4.
DIP ze swojej strony zapewni Państwu wszelkie normy bezpieczeństwa, odpowiednie zabezpieczenia stanowisk i odległości, aby uniknąć ewentualnego zagrożenia związanego z Covid-19.


5.
W bardzo wyjątkowych sytuacjach możliwe jest podpisanie umowy drogą elektroniczną, lecz w tej sytuacji wymagane jest poświadczenie własnoręczności podpisu na wekslu notarialnie z datą podpisania umowy!!!. Jeśli nie mogą Państwo stawić się osobiście prosimy o kontakt z DIP w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Data publikacji: 13.08.2020 12:23