3.3.3 B Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkurs ZIT AJ
Wyniki ocen:
Aktualizacja – Lista projektów które spełniły kryteria wyboru projektów – 16.07.2018(32,86 KB, xlsx)
Ocena merytoryczna:
Wyniki oceny merytorycznej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny merytorycznej (aktualizacja 21.06.2018)(228,12 KB, pdf)Lista po procedurze odwoławczej
Wyniki oceny merytorycznej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny merytorycznej (18.05.2018)(227,88 KB, pdf)Wyniki oceny merytorycznej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny merytorycznej (19.03.2018)(233,79 KB, pdf) Zgodnie z decyzją Instytucji Zarządzającej z dnia 19 marca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia Tabel dotyczących wolnych środków w ramach RPO WD 2014-2020 na marzec 2018 r. wniosek nr RPDS.03.03.03-02-0044/16 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Karkonoskiej 5 w Karpaczu „Termomodernizacja budynku przy ul. Karkonoskiej 5 w Karpaczu” zostaje rekomendowany do dofinansowania.
Wyniki oceny merytorycznej – lista projektów, które spełniły kryteria oceny merytorycznej (09.11.2017)(225,43 KB, pdf)Aktualizacja listy nastąpiła w wyniku decyzji Instytucji Zarządzającej wskazanej w rozstrzygnięciu protestu dla projektu nr RPDS.03.03.03-02-0046/16, w wyniku czego przedmiotowy projekty został wybrany do dofinansowania.
W ramach przedmiotowego konkursu alokacja wynosi: równowartość 12 918 039,99 PLN (kurs według Europejskiego Banku Centralnego z przedostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc zatwierdzenia listy projektów rekomendowanych do dofinansowania tj. z dnia 30.03.2017 r. 1 Euro = 4.2233 PLN).
Lista projektów ocenionych pozytywnie zawiera 19 pozycji projektów, których łączna wartość dofinansowania wynosi 15 917 168,76 PLN, co stanowi 123,22 % przewidzianej na ten konkurs alokacji.
W związku z powyższym projekty znajdujące się na Liście projektów, które spełniły kryteria wyboru do pozycji 9 włącznie otrzymają dofinansowanie, których łączna wartość dofinansowania wynosi: 12 330 073,44 PLN., ponieważ alokacja przewidziana na konkurs nie wystarcza na dofinansowanie wszystkich projektów znajdujących się na Liście projektów ocenionych pozytywnie.
Informacja o składzie KOP(206,45 KB, pdf)
Ocena formalna:
Ocena zgodności ze strategią ZIT AJ:
Wyniki oceny zgodności ze strategią ZIT AJ (19.01.2017)(582,50 KB, xls)
Ocena techniczna:
Wyniki oceny technicznej(256,92 KB, pdf)
Wydłużenie terminu na weryfikację techniczną w ramach Działania 3.3 B Projekty związane z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych, których nabór zakończył się 13.10.2016r. W związku z dużym obciążeniem oceną formalną i merytoryczną wniosków złożonych w innych działaniach oraz ze względu na braki kadrowe, zdecydowano o wydłużeniu terminu pierwszej weryfikacji technicznej naboru do dnia 10.11.2016 r.
RPDS.03.03.03-IZ.00-02-149/16
Konkurs ogłasza Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pełniąca rolę Instytucji Organizującej Konkurs.
Funkcję Instytucji Zarządzającej pełni Zarząd Województwa Dolnośląskiego.
Zadania związane z konkursem realizuje:
Departament Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego
ul. Mazowiecka 17
50-412 Wrocław
oraz
Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca
ul. Strzegomska 2-4
Wrocław 53-611
oraz
ZIT AJ
ul. Okrzei 10
58-500 Jelenia Góra
OGŁOSZENIE O KONKURSIE ZNAJDUJE SIĘ RÓWNIEŻ NA STRONIE INTERNETOWEJ INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ RPO WD – http://rpo.dolnyslask.pl/ogloszenie-o-konkursie-w-ramach-poddzialania-3-3-3-efektywnosc-energetyczna-w-budynkach-uzytecznosci-publicznej-i-sektorze-mieszkaniowym-zit-aj-2/
Dokumentacja konkursowa:
Ogłoszenie o konkursie 3.3.3 B – ZIT AJ(96,17 KB, docx)
Regulamin konkursów 3.3 B(186,46 KB, docx)
Załącznik nr 1 do regulaminu – Kryteria wyboru 3.3 B(111,84 KB, docx)
Poziom zamoźności Gminy – wskaźnik G(58,00 KB, xls)
Załącznik nr 2 do regulaminu – Lista wskaźników 3.3 B(45,27 KB, docx)
Strategia ZIT AJ(3,01 MB, zip)
Wykaz informacji wraz z załącznikami do wniosku:
Deklaracja Natura 2000(71,00 KB, doc)
Deklaracja RDW(64,50 KB, doc)
(85,44 KB, xlsx)
Formularz pomoc inna niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie(85,44 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym(82,88 KB, xlsx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis(78,83 KB, xlsx)
Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy publicznej/pomocy de minimis na planowane przedsięwzięcie(28,29 KB, docx)
Oświadczenie – pp_de_minimis(41,00 KB, doc)
(343,00 KB, doc)
Oświadczenie – analiza OOŚ z instrukcją(343,00 KB, doc)
Oświadczenie VAT dla Partnera(86,91 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Podmiotu realizującego Projekt(87,25 KB, docx)
Oświadczenie VAT dla Wnioskodawcy(86,86 KB, docx)
Szerokie pełnomocnictwo – ECR(103,50 KB, doc)
UOKiK – Pomoc publiczna – Informacja dodatkowa(125,08 KB, pdf)
Wkład niepieniężny z pp i bez pp(20,49 KB, docx)
Wkład niepieniężny z pp(19,89 KB, docx)
Wkład niepieniężny bez pp(19,91 KB, docx)
Załącznik dotyczący określenia poziomu wsparcia w projektach partnerskich(14,07 KB, xlsx)
Załącznik nr 3 do uchwały – wzór umowy(176,45 KB, docx)
Załącznik nr 3 do umowy – Harmonogram płatności z opisem wypełnienia(82,96 KB, docx)
Załącznik nr 4 do umowy – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,16 KB, xlsx)
1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(73,20 KB, xlsx)
1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(63,00 KB, docx)
1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(64,55 KB, docx)
2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do umowy – obowiązki info promo(11,12 MB, doc)
Załącznik nr 6 do umowy – wykaz osób(194,06 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do umowy – zakres danych(297,95 KB, pdf)
Załącznik nr 4 do uchwały – wzór decyzji(201,61 KB, docx)
Załącznik nr 3 do decyzji – Harmonogram płatności z opisem wypełnienia(83,02 KB, docx)
Załącznik nr 4 do decyzji – Wykaz dokumentów(261,00 KB, doc)
1 Zestawienie składników wynagrodzenia – do załącznika nr 4(64,04 KB, xlsx)
1a Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(72,96 KB, xlsx)
1b Składniki wynagrodzenia – do załącznika nr 4(63,37 KB, xlsx)
1c Oświadczenie dot US – do załącznika nr 4(56,45 KB, docx)
1d Oświadczenie dot ZUS – do załącznika nr 4(57,46 KB, docx)
2 Oświadczenie beneficjenta – do załącznika nr 4(128,50 KB, doc)
Załącznik nr 5 do decyzji – obowiązki info promo(11,13 MB, doc)
Załącznik nr 6 do decyzji – wykaz osób(132,35 KB, pdf)
Załącznik nr 7 do decyzji – zakres danych(180,43 KB, pdf)
Materiały dodatkowe:
ESCO i kontrakting(134,92 KB, pdf)
Podrecznik – Sektor publiczny(3,84 MB, pdf)